Point Group rekrutuje na stanowiska menadżerskie i sprzedażowe

Dyrektora ds. Strategii i Marketingu, Dyrektora Finansowego, Business Developement Menadżera, kierownika Działu Kadr i Płac oraz specjalistów ds. sprzedaży poszukuje Platforma Mediowa Point Group. Rekrutacja rozpoczęła się w grudniu i potrwa do połowy stycznia 2011 r.

W przypadku stanowiska dyrektora strategii i marketingu wydawca WPROST nie ukrywa, że zależy mu na osobie z doświadczeniem na rynku mediów. Nowy dyrektor będzie odpowiedzialny m.in. za opracowywanie i wdrażanie długofalowej strategii  rozwoju marki WPROST oraz opracowywanie i realizację projektów specjalny pod marką WPROST. Ponadto będzie odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych dla pozostałych tytułów z portfolio grupy. PMPG nie wyklucza również rozbudowy działu promocji marketingu i rekrutacji specjalisty ds. promocji.

Podstawowym wymogiem wobec nowego Dyrektora Finansowego jest doświadczenie w zarządzaniu finansami spółki giełdowej o strukturze holdingowej. 

Business Developement Manager to nowe stanowisko w należącej do grupy PMPG SA agencji reklamowej BTL Point Group. Zdaniem osoby, która obejmie to stanowisko, będzie opracowanie i wdrożenie nowej oferty agencji, efektywnie wykorzystującej synergie w ramach grupy kapitałowej.

PMPG rozbudowuje również struktury sprzedaży i poszukuje nowych specjalistów ds. sprzedaży – zarówno do działu tradycyjnych mediów, jak i do sprzedaży internetowej.

Kluczowe znaczenie przy wyborze kandydatów na stanowiska menadżerskie będzie miało doświadczenie oraz jego dotychczasowe osiągnięcia kandydatów. Szczegółowe wymagania oraz opis stanowisk na poszczególne stanowiska można znaleźć na stronie http://www.point-group.pl/wykaz_ogloszen.html.

*****

Platforma Mediowa Point Group S.A jest wydawcą m.in. tygodnika WPROST, miesięczników FILM i „Machina” oraz magazynu studenckiego „?dlaczego”. Firma powstała w 1997 r. z inicjatywy studenta Michała Lisieckiego, dzisiaj Prezesa Zarządu i jednego z głównych akcjonariuszy spółki. Od tego czasu konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, inwestując w rozwój kolejnych przedsięwzięć oraz rozszerzając portfolio mediów. W Grupie PMPG SA działa również agencja reklamowa full service, broker internetowy, broker OOH oraz sieć dystrybucji prasy. Od 2006 r. PMPG SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.